BIGdady BIGdady Sep 20, 2021 #1 Hello. I can't see the spray not releasing the car in rainy condition I don't understand where the problem can come from? config : Sol 2.1.3 patch shaders version of IIja 0.1.75-preview1 Last edited by a moderator: Sep 22, 2021
Hello. I can't see the spray not releasing the car in rainy condition I don't understand where the problem can come from? config : Sol 2.1.3 patch shaders version of IIja 0.1.75-preview1
AccAkut AccAkut Sep 22, 2021 #3 There's a discord server for all CSP related issues and the patreon for the specific version that has rain already, ask there. Upvote -2 Downvote
There's a discord server for all CSP related issues and the patreon for the specific version that has rain already, ask there.
BIGdady BIGdady Sep 27, 2021 #4 Bonjour !! Merci de votre aide les gars, j'ai résolu le problème avec un réglage sur le gestionnaire de content manager. Upvote 0 Downvote
Bonjour !! Merci de votre aide les gars, j'ai résolu le problème avec un réglage sur le gestionnaire de content manager.
E ez363 ez363 Apr 25, 2023 #5 BIGdady said: Bonjour !! Merci de votre aide les gars, j'ai résolu le problème avec un réglage sur le gestionnaire de content manager. Click to expand... Salut, Te souviens-tu de ce paramètre dans CM? J'ai le même soucis apparemment. Merci d'avance. Upvote 0 Downvote
BIGdady said: Bonjour !! Merci de votre aide les gars, j'ai résolu le problème avec un réglage sur le gestionnaire de content manager. Click to expand... Salut, Te souviens-tu de ce paramètre dans CM? J'ai le même soucis apparemment. Merci d'avance.