Pannonia-ring 2019

Tracks Pannonia-ring 2019 v1.5 final

Login or Register an account to download this content
sylence01 submitted a new resource:

Pannonia-ring 2019 - hungary

The second biggest race track in Hungary
Location: Hungary, Ostfyasszonyfa
4740 m long, 10 -12 m wide.


- created with RTB, i use Google Maps and Elevation API.
- pit building converted from rfactor, edited with blender.
-added 30 pitbox.
-working A.I. and start light.
-compatible with SOL and Shader patch.
-added track light, grass fx , seasonable adjustment.



If you like my work:
[URL...

Read more about this resource...
 
I've recorded a new pit_lane.ai. Not much work, but the AI cars leave the pits now in practice and qualifying sessions. Fell free to use it in an update if you like.

At the start-finish line the AI cars always brake for a short moment during a race. Maybe you can check this.
 
[QUOTE = "Frank25, posta: 3102103, címke: 213755"]
Felvettem egy új pit_lane.ai fájlt . Nem sok munka, de az AI autók egy gyakorlatban és egy válogatott üléseken hagyják meg a gödröket. Nyugodtan használhatja frissítésként, ha úgy tetszik.

A verseny végén az AI autók egy rövid ideig fékeznek egy verseny alatt. Talán megnézheti ezt.
[/ Idézet]

Thanks. If better than what I left on the field, feel free to split it in ac_misc
 
Szép munka! Az utolsó kanyarban lévő ( a célegyenesre rávezető kanyar) adótorony nem jó helyen van, mert az a valóságban majdnem a főépülettel szemben található. Itt egy kép segítségül:
 

Attachments

  • 2019.06.29-22.JPG
    2019.06.29-22.JPG
    412.5 KB · Views: 274
Szép munka! Az utolsó kanyarban lévő ( a célegyenesre rávezető kanyar) adótorony nem jó helyen van, mert az a valóságban majdnem a főépülettel szemben található. Itt egy kép segítségül:
Köszi. Még az épületek sem valósak. Pár hónap múlva szeretném azokat is meg csinálni, majd akkor ezt is javítom. A v2.0 már pontosabb lesz.
 
I've recorded a new pit_lane.ai. Not much work, but the AI cars leave the pits now in practice and qualifying sessions. Fell free to use it in an update if you like.

At the start-finish line the AI cars always brake for a short moment during a race. Maybe you can check this.
 
Last edited:
Back
Top